Ediția din acest an a Oradea FestiFall, evenimentul care celebrează aniversarea Municipiului Oradea, s-a desfășurat în premieră în 5 locații, pe 3 scene și cu peste 100 de spectacole și concerte, a adunat peste 80.000 de vizitatori.

Organizatorii, Visit Oradea și Primăria Oradea, doresc să afle părerea și experiența participanților la festival, lansând chestionarul public https://forms.gle/94SugYcT2v4B9etd6 pe pagina de Facebook a Oradea FestiFall și Visit Oradea.

Chestionarul cuprinde întrebări despre profilul vizitatorilor (vârstă, localitate de domiciliu, numărul de vizite la târg), părerea acestora despre atracții, spectacole, food trucks, dar și întrebări despre calitatea serviciilor de curățenie și securitatea din festival. Atitudinea comercianților și atitudinea voluntarilor sunt alte două alte aspecte importante pentru organizatori pe care doresc să le afle de la respondenți.

Chestionarul este disponibil online până în 10 noiembrie, timpul de completare fiind de aproximativ 4 minute. Participarea va fi anonimă și răspunsurile vor fi tratate confidențial, respectând regulamentul UE 2016/79 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal.

Chestionarul a fost lansat vineri pe platforma de Facebook și Instagram a evenimentului și a adunat deja peste 100 răspunsuri. Rezultatele obținute vor fi prelucrate de organizatori exclusiv pentru a îmbunătăți calitatea următoarelor evenimente organizate de Visit Oradea și Primăria Municipiului Oradea.

Oradea, 30 octombrie 2023
Visit Oradea

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!