La Staţiunea Balneară Consiliul Judeţean, din când în când, se mai ţin nişte conferinţe de presă care anunţă că vor urma alte conferinţe de presă în care se va vorbi despre măreţele realizări ale "guvernului" din Bihor.

Acum am fost înştiinţaţi că, deşi încă finanţarea nu s-a aprobat, pentru a se câştiga timp se face licitaţia pentru modernizarea şi extinderea pistei Aeroportului. Poate că n-ar fi fost lipsit de interes să ne lămurească şi care e situaţia cu conducerea instituţiei. Căci vedem cum tot distrugătorul aeroportului, Gheorghe Pasc, este la cârmă, chit că mandatul său de manager a expirat. La fel a expirat şi mandatul vechiului Consiliu de Administraţie, fără să se fi pus unul nou.

În loc să ne explice şeful Aeroportului cum va înlocui el pişoarele prin aerogară, mai util ar fi să ne arate ce strategie are pentru atragerea unor operatori aerieni. Deşi, într-adevăr, trebuie să fii cam aerian ca să intri în combinaţie cu o instituţie inertă şi paralizată precum este Consiliul Judeţean.

Pentru reluarea lucrărilor la Muzeu, preşedintele Cornel Popa spunea că aşteaptă un punct de vedere din partea juriştilor. Dacă în aproape doi ani această opinie nu a venit, sau dacă a venit şi nu i-a folosit, asta înseamnă că nu la jurişti e problema!

Eu cred sincer că domnul Popa iubeşte bihorenii şi pune Bihorul pe primul loc. Dar pe lângă iubire este nevoie şi de pricepere. Or, la capitolul administraţie, Popa a demonstrat că este la fel ca predecesorul său, Radu Ţîrle: o cruntă dezamăgire.

Citiţi pe aceeaşi temă şi:

"Negociatorul Cornel: Cum e împărţită puterea politică în Consiliul de Administraţie al Aeroportului"