Printr-un comunicat de presă transmis vineri de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Cluj-Napoca, agenţii economici din Bihor încadraţi în categoria contribuabililor mijlocii li se "reaminteşte" că începând din prima zi a lunii viitoare competenţele de administrare fiscală a acestora vor reveni instituţiei de la Cluj, în baza Ordinului 3649/2015 al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

"Lista contribuabililor mijlocii din raza judeţelor Bihor, Bistrita-Năsăud, Cluj, Maramureş, Satu-Mare şi Sălaj care vor fi administraţi de către această nouă structură fiscală a fost aprobată prin O.P.A.N.A.F. nr. 3702/2015 şi poate fi vizualizată pe site-ul www.anaf.ro, secţiunea INFO PUBLICE, modulul 04 Informaţii privind agenţii economici, submodulul 01 Listele contribuabililor mari şi mijlocii", se mai arată în comunicatul semnat de purtătorul de cuvânt al DGFP Cluj-Napoca, Gligor Gavriş.

Ca urmare, începând cu 1 februarie 2016, contribuabilii mijlocii din Bihor vor efectua plata obligaţiilor fiscale la Trezoreria Municipiului Cluj Napoca – cod TREZ 216.

Mutarea administrării fiscale a contribuabililor mijlocii de la Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Bihor la Direcţia Regională din Cluj va însemna pentru agenţii economici aflaţi în această categorie mai multă birocraţie şi mai multe cheltuieli şi timp pierdut pentru a intra în posesia unor acte de care au nevoie, precum certificatele de atestare fiscală ori adeverinţele privind plata sau neplata taxei de mediu pentru autovehicule, acuză reprezentanţii firmelor bihorene.