Instituită încă pe vremea când instituţia era condusă de Ilie Bolojan, regula ca angajaţii Primăriei Oradea care vin cu maşinile la serviciu să şi le lase în parcările cu plată din jurul palatului administrativ, la fel ca toţi orădenii de la care municipalitatea ia taxe de parcare (ce pot ajunge şi la 8 lei pe oră), este literă moartă.

Multilateralul consilier personal al viceprimarului Antonia Nica, Dacian Palladi, jurist, consultant în afaceri, comentator politic şi frate mason, face însă excepţie.

Fratele Dacian şi-a făcut un obicei din a-şi parca Chryslerul în curtea interioară de la turnul Primăriei, cu acces restricţionat prin barieră şi oficial rezervată maşinilor de serviciu ale directorilor din instituţie.

Dacă tot consiliază Primăria Oradea cum să facă economii de bani, trebuie să dea şi exemplu, nu?

Cât despre orădeanul de rând, acesta nu are decât să plătească...

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!