Direcţia de Sănătate Publică Bihor asigură cetăţenii care sună la numărul de telefon dedicat programării pentru vaccinare că întârzierile în preluarea apelurilor sunt determinate de numărul mare al apelurilor şi de timpul necesar parcurgerii etapelor de planificare în platforma electronică RoVaccinare.

"Vă asigurăm că orice întârzieri în preluarea apelurilor sunt determinate de numărul important de solicitări de programare, precum şi de timpul necesar parcurgerii etapelor de planificare în platforma electronică RoVaccinare", se arată într-un comunicat dat publicităţii luni de DSP Bihor.

Pe de altă parte, "pentru a clarifica anumite aspecte ale procesului de programare prin intermediul call-center", DSP informează persoanele eligibile la vaccinare în etapa II că numărul unic de call center apelabil la nivel naţional disponibil pentru programare este 021 414.44.25.

"Apelurile sunt preluate în ordinea efectuării lor, de către oricare dintre serviciile de call center disponibile la nivel naţional, indiferent de judeţ, apelantul putând solicita programarea în oricare judeţ şi centru disponibil la nivel naţional / local dorit, în funcţie de numărul locurilor libere", se arată în comunicatul DSP Bihor.

Numărul unic de call center alocat judeţului Bihor este 021.414.44.59, iar persoanele care apelează trebuie să urmeze paşii indicaţi pentru programarea la vaccinare, şi anume să tasteze 1 dacă vor să se programeze sau 2 dacă vor să primească îndrumare privind utilizarea aplicaţiei de programare.

Pe de altă parte, și la nivel național au fost înregistrate probleme cu programările. Detalii pe această temă pe www.digifm.ro.