O singură lucrare, mai multe şantiere! Firma Selina lucrează în paralel pe mai multe puncte de pe traseul drumului expres care va lega podurile Dragoş Vodă şi Theodor Neş înaintând de-a lungul liniei ferate.
De la demararea lucrărilor în octombrie, anul trecut, constructorii au făcut, între altele, lucrări de consolidare la baza dealurilor Pisicii şi Ciuperca, au pregătit terasamentul viitoarei şosele şi au relocat reţelele de apă, canalizare, termoficare, electricitate, telefonie şi gaz din calea noului drum.
În cursul zilei de miercuri, angajaţii Selina decopertau strada Ecaterina Teodoroiu pentru lucrări de modernizare, construiau breteaua de acces dintre străzile Piatra Craiului şi Adevărului şi lucrau la viitorul viaduct lung de peste 160 metri care va traversa străzile Gheorghe Doja şi Louis Pasteur la înălţimea liniei ferate.
"În momentul de faţă se toarnă piloţii de la prima pilă a podului care va traversa străzile Gheorghe Doja şi Louis Pasteur", a declarat Ana Maria Sava, managerul de proiect. Viaductul în lucru este cel mai mare de pe traseul drumului expres şi va avea în vecinătate, la capătul străzii Ecaterina Teodoroiu, un sens giratoriu, pentru a facilita accesul auto pe pod.
Lung de 3,5 kilometri, drumul rapid va începe la viitorul pod Dragoş Vodă şi va traversa, pe la baza dealurilor Pisicii şi Ciuperca, străzile Făcliei, Piatra Craiului, Adevărului, Gheorghe Doja, Louis Pasteur, Ecaterina Teodoroiu, Izvorului, Theodor Neş cu ieşire la podul Theodor Neş.
Viitoarea cale de acces va avea câte o bandă pe sens cu o lăţime de 3,5 metri, plus trotuarele, şi va traversa la o înălţime de 5 metri străzile Piatra Craiului - cu un pasaj lung de 33,3 metri, respectiv Gheorghe Doja şi Louis Pasteur - cu un pasaj de peste 160 metri.
Lucrările, în valoare de 49,4 milioane lei, sunt executate de asocierea firmelor Trameco, Selina, Drumuri Bihor, Abed Nego, Vega '93 Galaţi, Geotec Plant Iaşi, Instgat Timişoara şi subcontractorul ELM Electromontaj Cluj Napoca.