După Leonardo şi Frigo Conty, RCS-RDS va fi al treilea sponsor al campioanei României la polo, CSM Oradea, în urma unui contract semnat între Clubul Sportiv Municipal şi firma de telecomunicaţii. Pentru sezonul competiţional 2010-2011, numele echipei de polo va fi CSM DIGI Oradea iar televiziunea DIGI Sport va prelua toate partidele echipei orădene.

Peste Frigo Conty

„Pentru că partenerii noştri de la RCS-RDS au dorit ca suma de sponsorizare să rămână confidenţială, nu vă putem spune la cât se ridică contractul, însă precizez că este mai mare decât cel pe care CSM l-a avut cu Frigo Conty în sezonul trecut", a afirmat preşedintele CSM Oradea, Florin Birta, într-o conferinţă de presă care a avut loc miercuri la Bazinul Olimpic Ioan Alexandrescu.

După cum se ştie, contractul dintre Frigo Conty şi CSM a expirat la finele campionatului şi era cifrat la 50.000 de euro.

„Contractul cu RCS-RDS, care se va derula pe perioada 1 august 2010 - 31 iulie 2011, acoperă întreg bugetul de salarii şi cheltuieli actual, necesar pentru sezonul 2010-2011, în care obiectivele vor fi câştigarea Campionatului, a Cupei României şi accederea în semifinalele cupelor europene", a adăugat Florin Birta.

RCS-RDS a fost reprezentată de directorul Mircea Mihăilă, care a spus că se aşteaptă ca echipa orădeană să cucerească un nou titlu naţional. De asemenea, au mai fost prezenţi jucătorii Kadar Kalman, Nicuşor Diaconu şi Tiberiu Negrean, cu toţii internaţionali.

Clauze confidenţiale

În ciuda insistenţelor BIHOREANULUI, Florin Birta a refuzat să dezvăluie valoarea contractului de sponsorizare, deşi e vorba de fonduri care alimentează activitatea unui club aflat în subordinea municipalităţii şi, conform legii, asemenea informaţii se încadrează în categoria celor de interes public.

Contactat de BIHOREANUL, primarul Ilie Bolojan a refuzat, la rândul său, să facă publică valoarea contractului de sponsorizare, deşi i s-au reamintit promisunile electorale potrivit cărora la Primărie nu vor mai exista contracte netransparente. „Sumele sunt înscrise în contabilitate şi vor putea fi văzute la sfârşitul anului financiar. Pot să vă spun doar că acest contract permite funcţionarea echipei de polo în condiţii normale, astfel încât putem estima că, în ciuda crizei economice, vom traversa sezonul fără probleme", a spus Bolojan.

Surse din cadrul CSM spun că prevederea privind confidenţialitatea contractului a fost impusă de patronul Zoltan Teszari încă de la primele la discuţii pe marginea sponsorizării. Reprezentanţii municipalităţii au acceptat fără comentarii această condiţie netransparentă pe considerentul că sponsorizarea reprezintă sume de bani pe care CSM Oradea le are de primit şi nu de plătit, astfel încât nu ar avea de ce să existe suspiciuni cu privire la modul de gestionare a fondurilor clubului.