Comisariatul Regional pentru Protecţia Consumatorilor, Regiunea Sud Muntenia, a amendat compania Electrica Furnizare cu 20.000 de lei, pentru că a emis facturile către clienți cu întârziere.

Potrivit comisarului șef, Ion Iordache, în urma unor sesizări venite de la cetățeni, Electrica Furnizare a fost somată să emită facturi în maximum 15 zile, ceea ce nu s-a întâmplat. Drept urmare, CJPC Prahova a aplicat operatorului economic două amenzi în valoare totală de 20.000 de lei. 

„În acelaşi timp, s-au dispus măsuri de remediere a deficienţelor (emiterea facturilor către consumatorii casnici)”, a scris şeful CRPC Sud-Muntenia. 

Iordache a publicat pe Facebook și răspunsul primit de la Electrica Furnizare, care arată că procesul de facturare a fost întârziat de schimbările legislative. Totodată, compania dă asigurări că cetățenii care primesc facturi cu valori mari pot cere plata eșalonată, iar cei afectați de emiterea cu întârziere a facturilor vor avea „o perioadă de grație suplimentară pentru plata acestora”.

Problema facturilor emise cu întârziere a fost reclamată și de consumatori din Bihor. Așa cum BIHOREANUL a scris recent, numeroși locuitori ai județului s-au trezit cu facturi uriașe, după ce luni de zile nimeni nu le-a citit contoarele de curent și nici n-au primit facturi.

Mai mult decât atât, la sediul Electrica Furnizare din Oradea, angajații nici n-au putut oferi explicații pertinente pentru această situație sau soluții.

Vezi mai jos răspunsul primit de Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor:

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!