Mirajul promoţiilor a adus, încă înaintea orei 8.00, sute de orădeni la noul magazin Jysk Oradea 1, redeschis joi în incinta Auchan, la capătul opus amplasamentului în care a funcţionat din martie 2007 până anul acesta în iulie. În câteva minute după ce accesul clienţilor a fost permis, pe cei 1.400 metri pătraţi ai noii locaţii abia era loc să mişti căruciorul ori coşul.

Majoritatea cumpărătorilor şi-au burduşit cărucioarele cu produse de tip Sleeping (perne, plăpumi, pilote), dar s-au dovedit foarte interesaţi şi de pernele decorative pentru mobilierul de grădină ori de balcon, de prosoape şi de şosete.

"Suntem încântaţi de noul concept de amenajare a magazinului, care permite accesul mai uşor la cele 2.500 de articole puse în vânzare, de la mobilier la obiecte decorative", a spus la redeschiderea magazinului directorul regional Raul Ardelean.

În mai puţin de 10 minute, casele de marcat erau deja asaltate de clienţi, primii 150 dintre ei primind din partea firmei şi câte o pernă la fiecare bon de cumpărături de minimum 50 de lei. Cozile au continuat, însă, şi în faţa magazinului, unde Jysk a oferit celor mai harnici clienţi câte o cafea şi un croissant.

Aflat în proprietatea unui om de afaceri danez, JYSK este unul dintre cei mai importanţi retaileri de saltele, plăpumi, mobilă şi decoraţiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,8 miliarde euro, având peste 2.250 magazine şi peste 19.000 angajaţi în 38 de ţări. În România, primul magazin Jysk a fost deschis chiar la Oradea în martie 2007, încă o unitate funcţionând în Episcopia Bihor.