Enervat de lentoarea deja proverbială cu care se mişcă hărnicuţii de la Consiliul Judeţean, Ilie Bolojan a propus ca Primăria să se implice, inclusiv financiar, în administrarea Aeroportului, în speranţa că poate totuşi în mileniul ăsta va zbura de pe pista proaspăt reabilitată şi altceva decât un amărât de charter.

Brusc s-a umflat sămânţa în Ioan Mang, care l-a acuzat pe Bolojan de golănie, pe motiv că vine să se bage în seamă acum, când Aeroportul e pe drumul cel bun. În primul rând, că un aeroport condus de alde Ghiţă Pasc şi supervizat de Pasztor şi Mang nu poate fi pe drumul cel bun decât dacă drumul acesta trece prin Debreţin.

În al doilea rând, Mang şi toată trupa de la CJ din ultimii opt ani au merite firave în ce priveşte Aeroportul. Acesta a intrat în reabilitare pe fonduri europene graţie ostenelii unui secretar de stat la Transporturi, plasat acolo de Bolojan. Iar celebrul trio Popa - Mang -  Kiss a aflat despre ce e vorba din ziare.

Care e marele merit al Consiliului Judeţean? Că în patru ani de mandat, din care Mang a fost complice trei ani, au reuşit să facă o asfaltare în plin câmp, cu traficul aerian oprit. Înlocuirile unor conducte pe străzile centrale din Oradea sunt infinit mai dificile decât marea lucrare de la Aeroport, care se făcea şi dacă judeţul era condus de portarul instituţiei.

Mang ne sperie că, dacă nu facem un pol de dezvoltare cu Debreţinul, Oradea riscă să fie surclasată de Cluj şi Timişoara. O spune taman omul care a refuzat inexplicabil polul Oradea-Sînmartin!