Lucrările de amenajare a pasajului subteran Magheru din Oradea sunt realizate în proporţie de 40%.

Potrivit unui comunicat al municipalităţii, până în prezent constructorii au făcut circa 85% din devierile de reţele, zidul de sprijin lung de 59 de metri dinspre Hotel Continental, piloţii foraţi din zona Aleea Ştrandului şi o parte din piloții din zona viitorului Pasaj Magheru şi radierele pe tronsoanele din zona zidurilor de sprijin a rampei Aleea Ştrandului.

"Acum se execută elevaţia zidurilor de sprijin la rampa Aleea Ştrandului şi săpăturile pe tronsoanele din zona zidurilor de sprijin ale rampei spre Parcul Traian", se menţionează în comunicat.

De asemenea, până în prezent constructorii au finalizat în proporţie de 60% lărgirea podului Dacia, de la două la trei benzi pe sens.

Printre lucrările realizate se numără: consolidarea integrală cu lamele de carbon dedesubtul podului, consolidare parţială cu lamele de carbon deasupra podului, refacerea stratului suport al trotuarelor, hidroizolaţia lor, refacerea grinzilor de parapet şi realizarea dalelor de racordare a trotuarelor pe capetele podului.

În prezent, constructorii lucrează la amenajarea canalului tehnic pentru termoficare şi montarea reţelelor în acesta.

Lucrările de lărgire a podului Dacia şi amenajare a unui pasaj subteran pe sub Bulevardul Magheru, în valoare de 14,5 milioane lei, sunt realizate de o asociere condusă de Freyrom, constructorul podului Centenarului, din care mai fac parte Procons Group, Integrated Road Solutions, Electro Excel Green Consulting şi Abed Nego. Lucrările au început în 17 septembrie 2019, cu termen de predare în septembrie, anul acesta.