Dacă vrem să avem vizibilitate în țară și străinătate, trebuie să investim sume serioase. Evident că pe lângă asta mai trebuie și multă minte. Cred că prima mare lovitură de marketing dată de Oradea a fost aducerea Galei UNITER în 2016.

Acum a apărut la Târgul de Crăciun o Casă de Sticlă în care binevoitorii s-au apucat să dea cu pietre. Radio ZU organizează de 4 ani „Casa faptelor bune”, prin care se mijlocesc diverse acțiuni caritabile.

Ei bine, după patru ediții la București, cei de la Radio ZU au fost invitați o săptămână în Piaţa Unirii din Oradea, alături de 28 de cântăreți, contra sumei de 120.000 euro.

De aici a început cârcoteala. Unora nu le plac muzicienii veniţi, chit că e imposibil să satisfaci 200.000 de gusturi ale orădenilor. Apoi, niște Ghiță și Gyuri Contra au avut comentarii cu privire la utilitatea folosirii banilor.

Mai bine se astupau gropile de pe o stradă (evident, cea a comentatorului), mai bine se extinde canalizarea (exact pe ulița unde cârcotașul are o parcelă) şi alte și alte asemenea indignări.

După unii, Primăria n-ar trebui să cheltuiască 120.000 euro pe niște emisiuni care vor fi ascultate, estimativ, de „numai” 14 milioane de oameni. Mai bine ar împărţi banii tuturor locuitorilor. Cu 50 de eurocenți în plus, sărbătorile fiecărui orădean ar căpăta o strălucire aparte.