Primăria Oradea îi invită pe reprezentanţii celor 816 de asociaţii de proprietari din municipiu să îşi încheie sau să îşi prelungească până la 30 martie acordurile privind transmiterea în folosinţă gratuită a spaţiilor verzi.

Cu această ocazie vor fi refăcute şi hărţile cu zonele verzi, parcurile şi scuarurile transmise în grija orădenilor.

"Preşedinţii sau administratorii asociaţiilor de proprietari, în calitate de reprezentanţi, vor trebui să deţină asupra lor ştampila asociaţiei, care se va aplica la semnarea acordului", se menţionează într-un comunicat al municipalităţii.

Reprezentanţii asociaţiilor pot contacta funcţionarii municipalităţii la camera 126 din palatul administrativ al oraşului şi pot afla informaţii suplimentare la numerele de telefon 0259.437.000, interior 176 sau 0731.290.343, persoana de contact Ramona Bakk.

Încheierea acordurilor de întreţinere a spaţiilor verzi aferente asociaţiilor de proprietari este obligatorie. Transmiterea spaţiilor verzi către asociaţii a fost instituită prin Hotărârea de Consiliul Local 429 din 28 mai 2009 referitoare la Regulamentul privind organizarea, dezvoltarea şi întreţinerea spaţiilor verzi din Oradea.