Vă amintiţi de glumele de pe internet cu cererile online care trebuie depuse la ghişeu, în felurite instituţii? O asemenea memă s-ar putea face şi cu Casa de Pensii Bihor, doar că un pic invers.
Un pensionar care vrea să nu mai stea cu zilele acasă aşteptând poştaşul cu pensia, ci să primească banii pe card, află de pe site-ul instituţiei care sunt documentele de care are nevoie, dar nu şi modul în care le poate transmite.
Dacă o rudă a unui pensionar de boală, de exemplu, merge la ghişeu cu toate actele, inclusiv cu hârtia emisă de bancă, act ce arată că pensionarul, nu altcineva, este titularul contului bancar, e întors din drum, pe motiv că doar titularul pensiei poate depune fizic documentele.
De la ghişeu mai află că, dacă pensionarul nu poate veni fizic la sediul instituţiei, actele le poate trimite oricine, în locul lui, prin Poştă sau e-mail!
Aşadar, "aparţinătorul" care merge degeaba la ghişeu se duce acasă, scanează hârtiile şi le trimite cu poşta electronică.
Ce vor face funcţionarii Casei de Pensii cu ele? Fireşte, le vor printa şi le vor înregistra. Model de eficienţă!...
UPDATE: Situația nu se va mai repeta!
În reacție la situația semnalată, directorul Casei Județene de Pensii Bihor, Laurențiu Țenț, a declarat BIHOREANULUI că aceasta „a fost cauzată de o interpretare restrictivă de către unii colegi a reglementărilor din timpul pandemiei”, însă a luat măsuri pentru ca ea să fie normalizată.
„Am emis un ordin pentru ca situația să nu se mai repete”, a spus directorul.