Aţi rămas cu bani după sărbători? Vă puteţi plăţi impozitele! Primăria Oradea a început încasarea obligaţiilor fiscale aferente anului 2018 încă de miercuri, cu cinci zile înaintea termenului anunţat iniţial de 15 ianuarie.
La fel au fost reluate operaţiuni precum eliberarea certificatelor, calculul impozitului, depunerea declaraţiilor şi rapoartelor de evaluare şi alte activităţi specifice Direcţiei Economice.
"În cursul zilei de miercuri am făcut un test în condiţii reale, joi s-au remediat toate problemele identificate, am văzut că sistemul funcţionează, aşa că acum suntem în măsură să anunţăm oficial reluarea lucrului cu publicul", a declarat directorul economic al Primăriei, Eduard Florea.
Potrivit directorului, sistemul va fi pus integral în funcţiune în acest weekend, fapt pentru care orădenii care doresc să îşi achite online taxele, impozitele, amenzile şi abonamentele de parcare o vor putea face doar din 15 ianuarie.
Anul acesta impozitele pe proprietate sunt majorate cu 20% iar bonificaţia oferită de municipalitate pentru plata integrală a impozitelor înaintea primului termen limită din 31 martie a fost înjumătăţită la 5%.