Primăria va deveni punct de încasare pentru operatorii de servicii. "Avem promisiunea că începând din 1 martie orădenii vor putea să îşi plătească facturile de telefonie şi energie electrică în Sala ghişeelor din Primărie. Suntem prima instituţie publică din România care va oferi contribuabililor astfel de servicii", a declarat luni, în cadrul unei conferinţe de presă, city managerul Eduard Florea.

Măsura va fi urmată într-o etapă ulterioară de posibilitatea plăţii tuturor serviciilor de la Distrigaz la Termoficare prin intermediul unui ghişeu din Primărie. "Cetăţenii vor putea plăti într-un singur loc, într-un timp mult mai redus, toate facturile care au cod de bare", a spus city-managerul.

Conducerea municipalităţii a semnat săptămâna trecută un contract de colaborare cu firma Pay Point, unul dintre principalii operatori de plăţi prin terminale electronice. Printre clienţii companiei se numără toţi operatorii importanţi de telefonie, RDS&RCS, Compania de Apă Oradea, Electrica. Primăria va primi un comision de la firma Pay Point din fiecare factură plătită prin ghişeul propriu.

Înfiinţat în 1997, grupul Pay Point a intrat în România cu primele servicii în august 2008. În prezent reţeaua companiei numără circa 9.000 de terminale pentru plata facturilor amplasate îndeosebi în hypermarket-uri şi magazine de proximitate cu program prelungit.