Municipalitatea îndeamnă orădenii să reclame angajaţilor Direcţiei Tehnice toate neregulile constatate în activitatea operatorului de salubritate. "Având în vedere că RER Ecologic Service este singurul operator de salubritate licenţiat din Oradea, Primăria roagă asociaţiile de proprietari ca în cazul în care această societate nu îşi îndeplineşte obligaţiile contractuale, să sesizeze aceste aspecte Direcţiei Tehnice în vederea luării de măsuri", se menţionează într-un comunicat de presă.

Conform anunţului, orădenii pot depune sesizări la Direcţia Tehnică, situată la etajul II, camera 223 din Primărie, sau telefonic la numărul 0259/437.000, interior 209.

Emil Benţan, directorul adjunct al Direcţiei Tehnice, a declarat pentru BIHOREANUL că municipalitatea vrea să colecteze într-un singur loc reclamaţiile cetăţenilor. "Orădenii depun sesizări la diferite birouri din Primărie, la secretariatul primarului, al viceprimarilor sau în alte locuri şi până ajung la noi durează, ceea ce nu este normal. Am făcut anunţul pentru ca toate sesizările să ajungă la noi şi să putem sesiza în mod operativ RER-ul ca să ia măsuri", a spus Benţan.

Conform evidenţelor, Primăria înregistrează zilnic cam trei reclamaţii, majoritatea pe tema nerespectării orarului de ridicare a gunoiului menajer.

Primăria Oradea are încheiat cu firma RER Ecologic Service Oradea un contract de concesiune de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare a municipiului Oradea, în baza Legii nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor şi a HCL nr. 1029/2007 privind validarea procedurii de delegare a gestiunii pentru concesionarea serviciilor publice de salubritate a municipiului Oradea.