În primele două săptămâni din anul 2019, casieriile din Centrul de relaţii cu publicul din Primăria Oradea vor rămâne închise pentru operaţiunile de încasare a impozitelor.

Doar taxe fără debit...

Potrivit unui comunicat al municipalităţii, activitatea de încasare va cuprinde doar taxe fără debit precum taxele de timbru, avize, autorizaţii, amenzi de circulaţie sau parcare.

"Contribuabilii persoane fizice şi juridice care doresc să achite obligaţii fiscale restante, datorate anterior anului current, vor putea să efectueze plata numai prin virament bancar sau mandat poştal", se menţionează în comunicat.

La fel, funcţionarii municipalităţii vor prelua prin Centrul de relaţii cu publicul declaraţiile fiscale privind clădirile şi terenurile tranzacţionate cu precizarea că acestea vor fi preluate în aplicaţia informatică doar după redeschiderea ghişeelor.

"Pentru a preîntâmpina aglomeraţia la ghişeele Primăriei, vă informăm că tranzacţiile de vânzare cumpărare încheiate în luna decembrie 2018 se pot prezenta, în vederea înregistrării, în cursul lunii ianuarie 2019 şi  se vor opera cu data vânzării sau a cumpărării iar vânzătorul nu va mai datora impozit pentru bunul înstrăinat în anul următor", se mai menţionează în comunicat.

Prin ghişeu sau online

Încasarea impozitelor şi taxelor datorate de orădeni pentru proprietăţile imobiliare dat şi pentru autovehicule se va relua începând cu data de 15 ianuarie.

Contribuabilii vor putea să îşi stingă obligaţiile fiscale prin Centrul de relaţii cu publicul de la parterul palatului administrativ al oraşului, precum şi prin unităţile de Poştă şi CEC.

Orădenii vor mai putea face plăţi şi prin internet folosindu-se de secţiunea Plăţi Online de pe portalul municipalităţii www.oradea.ro, de site-ul www.ghiseul.ro sau aplicaţia mobilă Mobile Pay.