Calitatea serviciilor Tarom este sub orice critică. Luni dimineaţă, orădenii care trebuiau să se îmbarce într-un avion al acestei companii la ora 9.50 cu destinaţia Bucureşti au fost puşi să aştepte trei ore, cât este şi întârzierea unui tren, fără ca măcar reprezentanţii Tarom să se fi sinchisit să le comunice motivul.

"Nouă ne-au spus doar că nu au aeronavă. Aşa că stăm toţi aici, de dimineaţă, ne uităm unii la alţii, ne minunăm de profesionalismul Tarom şi nu avem ce face", a declarat pentru BIHOREANUL unul dintre pasagerii care aşteaptă aeronava spre Bucureşti. Potrivit acestuia, în aeroportul orădean sunt mai mulţi avocaţi, oameni de afaceri şi sportivi care vor să ajungă în Capitală.

"Avionul care trebuia să ajungă la ora 9.25 de la Bucureşti n-a plecat din Capitală. Nouă ni s-a comunicat că din motive tehnice, dar fără niciun detaliu", a declarat BIHOREANULUI directorul Aeroportului din Oradea, Gheorghe Pasc. Acesta a subliniat că la Oradea aeroportul este complet funcţional, neexistând niciun motiv care să împiedice aterizarea ori decolarea unei aeronave.

Pentru a afla ce "motive tehnice" au împiedicat cursa Tarom să ajungă şi apoi să plece de la Oradea la timp, conform programării, reporterul a contactat serviciul de informaţii al companiei, la numerele de telefon afişate pe site-ul acesteia. Răspunsul operatoarei a fost însă revoltător.

"Dacă nu aveţi un cod de rezervare (n.r. – pentru bilet), nu vă putem ajuta", a spus operatoarea Tarom, chiar dacă reporterul îşi declinase atât identitatea şi profesia, cât şi motivul pentru care încearcă să afle o explicaţie, şi anume pentru informarea publicului.

Pe de altă parte, la Agenţia Tarom din Oradea nu a răspuns nimeni la telefon, astfel că BIHOREANUL a mai apelat încă o dată la serviciul de relaţii cu clienţii al companiei, fiind însă dirijat spre "Centrala noastră de la Otopeni". Sunând la numărul indicat, după minute bune de aşteptare, reporterul a fost reorientat spre Tarom, unde a răspuns o altă operatoare. Nici aceasta, însă, nu a putut oferi o explicaţie concretă, ba dimpotrivă, comunicarea sa a indicat un grad de profesionalism neaşteptat de scăzut. "Avionul de la Bucureşti n-a plecat la timp, are o întârziere de 180 de minute, din motive care ori sunt tehnice, ori meteo. Ori s-a stricat avionul, ori a fost ceaţă. Aş înclina spre ceaţă", a spus operatoarea.

Pasagerii care aşteaptă avionul au povestit BIHOREANULUI că şi vineri, 22 ianuarie, Tarom i-a tratat cu total neprofesionalism. Cursa de la ora 5.50 a fost anulată de companie, pe motiv că nu exista o aeronavă disponibilă care s-o efectueze. Pasagerii au fost duşi cu un autobuz la Cluj, de unde li s-a spus că vor decola cu avionul spre Bucureşti la ora 10.

În avion au fost admişi însă doar şase dintre ei, pe motiv că nu mai erau libere alte locuri. Astfel, majoritatea pasagerilor orădeni au ajuns în Capitală cu avionul de la ora 15.