La începutul preluării contractului de delegare pentru zonele 3 (Salonta), 4 (Beiuș), 5 (Marghita), 6 (Săcueni) din județul Bihor, am împărțit gratuit pubele tuturor persoanelor fizice.

Dar ce se întâmplă atunci când acestea se sparg sau se rup, cine este vinovat și cine le plătește? Sunt întrebări frecvente, de care ne lovim foarte des.

Fiind client AVE BIHOR, puteți suna la tel. 0359.40.48.48 și să cereți legătura pentru zona dvs. de operare, veți fi preluat de un coleg. Puteți semnala acest aspect și dacă scrieți un e-mail la adresa office@ave-bihor.ro.

De ce se sparg pubelele?

Fiind din plastic, pubelele se uzează din cauza intemperiilor, iar atunci când se manipulează se sparg mai ușor. De cele mai multe ori, cauza este că sunt supraîncărcate sau foarte grele. Uneori sunt de vină și angajații, când nu le manipulează corect în timpul golirii.

Desigur, în aceste cazuri, când sunt semnalate, operatorul AVE BIHOR schimbă recipientul fără echivoc. Totuși, fiind responsabili cu mediul, ne place să și reparăm: așadar, dacă pubela dvs. este întreagă și are doar mânerul defect, e posibil ca acesta să fie înlocuit.

Cum trebuie să faceți?

Semnalați - sunați la centrala AVE BIHOR sau e-mail la office@ave-bihor.ro

Demonstrați - arătați că recipientul a fost spart din vina AVE din cauza manipulării sau a calității precare

Furtul pubelei - dacă s-a furat, declarați la Poliție, iar pe baza procesului verbal, AVE dă altă pubelă

Persoanele juridice pot cumpăra pubela sau pot să o închirieze?

Când semnează contactul de salubritate cu AVE, persoanele juridice au două opțiuni: închiriază sau cumpără pubela.

Problemele și nemulțumirile apar, însă, la clienții persoane juridice, atunci când achiziționează pubela, iar aceasta iese din perioada de garanție și este spartă în afara timpului de golire a acesteia, adică nu în timpul manipulării. În aceste cazuri, AVE nu poate schimba pubela.

Dacă este în perioada de garanție, schimbarea pubelei este prioritară. Dacă pubela este cumpărată de la un magazin de specialitate, nu de la AVE, acesta va primi o garanție de la producător, și nu de la operatorul de salubritate. Totuși, vom schimba și aceste pubele dacă au fost deteriorate în timpul manipulării.

Persoanele juridice care au deja pubele și semnează contractul de salubritate cu AVE trebuie să știe că recipientele vor fi acceptate și vor primi cip doar dacă au culorile corespunzătoare conform legii.

Vă atragem atenția că, atunci când reclamați deteriorarea pubelei și se acceptă schimbul acesteia, pubela veche trebuie predată la operator, pentru ca aceasta să fie trimisă la reciclare. Deoarece „Schimbarea începe cu noi!”.

AVE BIHOR

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!