În Poliţia Locală Oradea nu ştie stânga ce face dreapta. Exasperat că la orele de vârf pe Bulevardul Dacia se circulă foarte greu dinspre intersecţia cu strada Transilvaniei atât către Podul Carol, cât şi către centrul oraşului, iar asta fiindcă prima bandă e ocupată mai mereu cu maşini parcate, în 15 decembrie anul trecut un orădean a sugerat pe Oradea City Report (OCR) că, "dacă s-ar ridica maşinile parcate pe banda 1, s-ar putea face mai uşor virajul dreapta spre strada Aluminei şi s-ar degaja benzile spre Decebal".
Omul a primit răspuns că solicitarea sa a fost analizată în "şedinţa Comisiei de circulaţie din 16.12.2021, unde s-a hotărât interzicerea opririi pe întregul tronson al Bd. Dacia între strada Transilvaniei şi strada Aluminei", iar "în continuare se vor face demersurile necesare pentru avizul Poliţiei Rutiere şi, în caz pozitiv, se va comanda executarea lucrării", adică montarea de indicatoare şi realizarea de marcaje pentru interzicerea opririi.
După trei luni, pe 21 martie, orădeanul a revenit pe OCR pentru a semnala că maşinile sunt în continuare parcate pe prima bandă şi "nicio autospecială a Primăriei" nu le ridică. Răspunsul? "Patrula de sector a verificat sesizarea dvs., însă în zona menţionată nu sunt indicatoare sau marcaje de restricţie şi în consecinţă nu se pot lua măsuri legale". Pe bună dreptate, omul se întreabă în continuare: dacă "s-a hotărât", de ce nu se execută?