Reprezentanţii grupului Kaufland au inaugurat, miercuri, în faţa unor oficialităţi şi a presei, un nou magazin în Oradea, al doilea după cel situat pe strada Borşului, urmând ca începând de joi să fie deschis şi publicului.

Situat la capătul cartierului Nufărul, magazinul are o suprafaţă de 3.000 metri pătraţi, 150 de angajaţi şi îşi aşteaptă clienţii cu peste 15.000 de produse, food şi non-food, produse de marcă, produse regionale, dar şi mărci exclusive cum este K-clasic, marca proprie sub care vinde produse la un preţ cu 35% mai mic decât practicat de producătorii de pe piaţă.

Acestea sunt vândute la preţuri competitive, iar în prima săptămână, cu promoţii inaugurale, reprezentanţii grupului oferind reduceri de până la 50% la majoritatea articolelor din magazin. "Oferim nu doar preţuri reduse ci şi prospeţime, varietate şi calitate superioare. Departamentele de produse proapete precum legume-fructe, lactate, carne, mezeluri, brânzeturi şi brutăria sunt esenţiale pentru magazinele noastre", a explicat Iolanda Zotescu, reprezentant PR al Kaufland.

Totodată, magazinul oferă şi produse pentru menaj, textile, electrice, papetărie, jucării, articole de sezon şi pentru timp liber, sticlărie şi porţelan.

Noul hipermarket Kaufland este deschis, de luni până sâmbătă, între orele 7.30 şi 22, iar duminică între orele 8 şi 20. Accesul este facil, atât cu mijloacele de transport în comun cât şi cu autoturismul, intrarea în parcarea cu peste 300 locuri fiind posibil atât de pe strada Nufărului, cât şi de pe şoseaua de centură.

Grupul Kaufland a deschis primul magazin în iunie 2011 şi preconizează să mai deschidă şi un al treilea magazin în Oradea, între Bulevardul Decebal şi strada Oneştilor, în locul fostei fabrici Înfrăţirea.

Considerat printre cele mai mari companii de retail din Europa, Kaufland are 1110 magazine în 7 ţări (Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croaţia, Bulgaria şi România), din care 63 de hipermarketuri la noi în ţară.