Aşa zisul Târg de turism Top Travel a mobilizat vineri la Sala Sporturilor Antonio Alexe câteva agenţii specializate, a căror ţintă au constituit-o, în primul rând, orădenii amatori de vacanţe în străinătate la preţuri rezonabile. Dacă despre participanţi se poate spune că au venit cu temele făcute, chiar dacă au fost puţini, nu acelaşi lucru l-au demonstrat promotorii evenimentului.

Agenţiile au dat dovadă de ingeniozitate, încercând încă de la intrarea în sală să atragă muşteriii cu mijloace inedite: un deltaplan, un stand de promovare a golfului, dar şi un padoc cu un ponei şi un cal de rasă menit să admenească oamenii la câteva lecţii de echitaţie oferite de un club în apropierea oraşului, la Ineu de Criş.

Cu toate astea, însă, clienţii, insuficient informaţi, s-au lăsat aşteptaţi, astfel că minute bune în faţa standurilor plasate în holul principal al Sălii Sporturilor nu apărea niciun potenţial turist. Chiar şi organizatorul târgului, entertainerul Mihai Dacin, mai ieşea din când în când afară, parcă scrutând locul în căutarea unor muşterii.

Târgul a continuat, totuşi, şi în cursul zilei de sâmbătă, agenţiile de turism participante sperând ca măcar în a doua zi să-şi scoată "paguba" printr-un număr de vizitatori care să le justifice efortul făcut pentru prezentarea ofertelor.