Comedia românească „Teambuilding” conduce și în această săptămână topul celor mai vizionate filme din cinematografele românești. În total, de la lansare, „Teambuilding” a adunat încasări de 17,58 milioane de lei, adică circa 3,5 milioane de euro, conform unui clasament publicat de Cinemagia.ro.

Hotnews.ro scrie astfel că „Teambuilding” este cel mai de succes film românesc din ultimii 30 de ani. 

Comedia îi are în prim-plan pe angajații unei corporații din România și prezintă stereotipuri neaoșe despre oamenii din diferitele regiuni ale țării.

Povestea îl urmărește pe Emil (Matei Dima), un tip angajat la corporația PLM Global care muncește prea mult. Șeful său, domnul Oprea (Șerban Pavlu), vrea să-i tempereze din energie, așa că-l promovează „pe orizontală” și îl face team leader în departamentul call center, acolo unde lucrează ingrații corporației, iar liderul neoficial este morocănosul Horia (Micutzu).

Oprea vrea să închidă departamentul, însă îi propune lui Emil un pact - dacă tânărul îi aduce Cupa Veseliei, cupa din teambuildingul anual, care nu a fost niciodată câștigată de bucureșteni, veșnic victorioși fiind ardelenii, el nu va da pe nimeni afară.

„Fără să expunem anumite realități românești nu putem vorbi despre ele. Fără să vorbim despre aceste realități nu putem să le schimbăm. Comedia funcționează pentru a ridica o oglindă în fața privitorului, ca apoi să râdă de defectele lui și să-l pună pe gânduri. Educația și-a o face singur, când ajunge acasă”, a spus despre film scenaristul Alex Coteț, într-un interviu acordat Hotnews.ro.

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!