Termoficare se deschide către clienţi. Societatea şi-a lansat începând de luna aceasta o linie de telefon gratuită la care orădenii pot reclama non-stop orice probleme legate de calitatea serviciilor companiei. "Puteţi suna, fără nici un fel de costuri, la orice oră, din orice reţea, 24 de ore din 24", a declarat Dan Creţu, consilier al companiei, marţi după amiază în cadrul întâlnirii avute de reprezentanţii Termoficare cu cei ai asociaţiilor de proprietari din Oradea.

La întâlnirea cu cei circa o sută de preşedinţi şi administratori de asociaţii adunaţi în sala mare a Primăriei au luat parte printre alţii Mihai Cabai, directorul Termoficare, Stănel Necula, administratorul special al Electrocentrale, city managerul Eduard Florea şi directorul economic al Primăriei, Nadia Haş.

Reprezentanţii societăţii de termoficare le-au prezentat orădenilor măsurile luate pentru îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii. Pe lângă telefonul verde cu numărul 0 800 070 800, organizatorii întâlnirii au mai vorbit depre noua pagină de internet a societăţii. Astfel orădenii pot afla de pe portalul termoficareoradea.webidea.ro informaţii atât despre sistarea furnizării agentului termic în diferite zone ale oraşului din cauza unor avarii sau reparaţii programate cât şi despre facturile pe care le au de plătit.

"Clienţii care doresc să depună sesizări personal o pot face la Biroul de relaţii cu publicul de la sediul societăţii. Biroul este deschis între orele 7:30 - 20 pentru că sunt orădeni care lucrează până târziu. Aceştia pot depune petiţii inclusiv sâmbăta şi duminica la serviciul de permanenţă", a mai spus Dan Creţu.

În cadrul întâlnirii de marţi organizatorii le-au mai prezentat reprezentanţilor asociaţiilor de proprietari investiţiile făcute anul acesta de Termoficare, planurile de viitor şi noutăţile legislative legate de obligativitatea montării de repartitoare de costuri pe caloriferele din condomenii prevăzute de legea 121 din 2014.

Profitând de întâlnirea cu reprezentanţii societăţii de termoficare, reprezentanţii asociaţiilor s-au plâns, ca de fiecare dată că, în multe locuri din oraş, caloriferele apartamentelor de la etajele superioare rămân reci, că orădenii trebuie să lase să curgă apa minute în şir pentru a se încălzi şi s-au declarat în majoritatea cazurilor împotriva montării de repartitoare.

"Vreau să vă spun oameni buni că în cadrul asociaţiei de proprietari cea mai importantă lege este hotărârea Adunării Generale formate din proprietarii de apartamente. Aceasta poate fi luată, să mă iertaţi, inclusiv cu încălcarea normelor", a pus capăt discuţiilor un preşedinte de asociaţie.

Reprezentanţii societăţilor Termoficare şi Electrocentrale şi-au propus să aibă întâlniri lunare cu reprezentanţii asociaţiilor de proprietari pentru a îi informa cu privire la problemele cu care se confruntă sistemul orădean de termoficare şi soluţiile găsite pentru acestea.