Firma germană Miele, cel mai mare producător mondial de electrocasnice premium, şi-a deschis miercuri cel de-al cincilea showroom din România în Oradea, pe strada Independenţei nr. 3.

Al cincilea magazin din ţară

Cel de-al doilea magazin Miele din vestul ţării se întinde pe o suprafaţă de 210 metri pătraţi şi este rodul unei investiţii de 100.000 euro, pentru a crea atmosfera specifică brandului.

Producătorul a ales Oradea pentru cultura locală, care presupune printre altele deschidere către vest şi preferinţa pentru produse de calitate.

"Cultura în Oradea este diferită, oamenii manifestă o deschidere mai mare către vest, au circulat mai mult şi au cunoscut produsele noastre în urmă cu ani de zile", a declarat directorul general pe România al companiei Miele, Loredana Butnaru (foto).

Bucătăria "deşteaptă"

Potrivit directorului general, orădenii se numără printre primii români care pot testa în magazin noua linie de produse Miele caracterizată prin sporirea gradului de confort prin conectivitate wireless şi alte funcţii unice speficice mărcii.

"Deschiderea magazinului coincide cu lansarea noii generaţii de aparate încorporate, cum ar fi cuptorul cu cameră video, astfel încât putem vedea oricând şi de oriunde ce se găteşte. Toate produsele se interconectează şi pot fi accesate de la distanţă, indiferent că folosim telefonul mobil, tableta sau calculatorul", a spus Loredana Butnaru.

Aparatura expusă în showroom-ul din Oradea este complet funcţională şi poate fi testată de orădeni şi de clienţii din întreaga regiune. Aici pot fi admirate cele mai noi şi performante produse electrocasnice, de la maşini de spălat şi aspiratoare până la aparatura de bucătărie.

"N-aş schimba nimic"

De altfel, prima demonstraţie a făcut-o celebrul chef Adi Hădean (foto), care foloseşte în atelierul său din Bucureşti doar aparatură Miele.

"Am o linie în Bucureşti pe care o folosesc intensiv şi are de la cuptor la plită cu inducţie şi de la grătar până la hote cu care pot să gătesc şi 50 de feluri de mâncare", a povestit Hădean.

Chef-ul s-a declarat impresionat de performanţele aparaturii Miele, care, deşi destinată uzului casnic, poate fi folosită - pentru confort, consumul mic de energie electrică şi rezistenţă - inclusiv de bucătari profesionişti.

"Adevărul este că e foarte uşor să te obişnuieşti cu binele. E plăcut să ştii că ai o cafetieră care se curăţă sigură, că ai un cuptor cu care faci lucruri incusiv când eşti plecat de acasă şi care te aşteaptă a doua zi şi, mai ales, că ai o aparatură care nu se strică. Gătesc des şi pentru mulţi oameni. Deşi nu sunt scule profesionale, le folosesc profesional şi, sincer, n-aş schimba nimic", a declarat Hădean.

Într-un live cooking, chef-ul a pregătit pentru inaugurarea magazinului costiţe de porc şi vită, salate, salată de vinete, prăjitură cu brânză, şi multe alte bunătăţuri.

Funcţionează şi 20 de ani!

Bucatele au putut fi asezonate cu vinuri alese prezentate de somelierul spaniol Eduardo Garcia del Amo, care a lăudat la rândul său produsele brandului.

"Lucrez cu Miele pentru vitrinele de vinuri. Primul lucru este că arată extraordinar. Apoi, când ai un eveniment cu 250 de oameni, trebuie să te mişti foarte repede şi să deschizi frigiderul de 250 de ori, fără să se strice sau să îşi schimbe temperatura. Vitrinele Miele ne ajută să scoatem vin la temperatura la care trebuie, indiferent că e vorba de un vin alb, un roze sau un vin roşu", a spus Eduardo Garcia del Amo.

De altfel, produsele Miele sunt recunoscute pentru fiabilitate. Deşi garanţia standard este de 2 ani şi poate fi extinsă la 10 ani, în cazul unei utilizări corecte, aceasta poate funcţiona fără probleme şi 20 de ani.

În prezent clienţii români pot face cunoştinţă cu electrocasnicele Miele prin intermediul celor două magazine din Bucureşti, la care se adaugă cele din Constanţa, Timişoara şi, mai nou, Oradea.

Marca mai foloseşte patru magazine în regim franciză, în Sibiu, Deva, Braşov şi Cluj Napoca. În plus, produsele Miele mai pot fi achiziţionate din 70 de magazine specializate în mobilier high-class şi reţele independente de electroIT.

(Advertorial)