Xerox îşi extinde centrul de servicii pentru clienţi din Oradea. Potrivit unui comunicat postat zilele trecute pe site-ul companiei, Xerox îşi relochează punctul de lucru în clădirea de birouri Tradecenter din cartierul Nufărul.

Anul trecut punctul de lucru din Oradea şi-a dublat personal de la 50 la 110 angajaţi, iar pentru 2016 are în plan recrutarea a încă 40 de specialişti.

"Datorită relocării centrului din Oradea, compania va putea să ofere un spaţiu de lucru optim unui număr tot mai mare de angajaţi şi va putea lua în calcul extinderi ulterioare, toate acestea pentru a răspunde cerinţelor clienţilor", a precizat Robert van Diem, Senior Vice President Xerox Customer Care Operations în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.

Pe lângă cunoştinţe solide de limbi străine, candidaţii care concurează pentru posturile libere trebuie să aibă abilităţi de vânzare şi negociere, competenţe de utilizare a sistemelor de operare ale clienţilor şi să îşi dorească construirea unei cariere într-o companie care oferă servicii la nivel global.

Xerox este prezentă în România de peste 45 de ani şi este prima companie din ţară care a furnizat soluţii complete pentru optimizarea fluxurilor de documente, în birouri de toate mărimile.

Compania este unul dintre cei mai importanţi jucători la nivel local pe segmentul serviciilor de management al documentelor şi al proceselor de business şi oferă companiilor şi clienţilor individuali soluţii, echipamente şi media de tipărire.

Xerox deţine două centre în Bucureşti, două în Iaşi, unul în Oradea şi unul în Bacău, cu un număr total de peste 2.300 de angajaţi.