Clienţii noştri se confruntă uneori cu probleme ce pot fi rezolvate cât se poate de uşor cu răbdare, comunicare şi colaborare cu operatorul de salubritate. Mai jos sunt enumerate câteva dintre cele mai dese reclamaţii pe care le primim, dar şi soluţiile şi răspunsurile noastre la aceste probleme. 

1. Problemă: nu se ridică deşeul

Calendarele AVE Bihor au suferit modificări, adică s-a trecut la un program de două schimburi pe zi. Fiind obişnuiţi cu colectarea dimineaţa, unii clienţi care nu au văzut maşinile noastre până la ora 16 au dus pubelele înăuntru, deşi colegii noştri sunt pe teren până seara târziu.

Soluţie: puteţi vizualiza noile calendare de ridicare pe site-ul www.ave-bihor.ro, dar şi pe pagina de Facebook AVE Bihor.

2. Problemă: pe factură nu apare soldul

Lipsa soldului pe facturile AVE Bihor poate crea probleme clienţilor noştri, care nu au o imagine completă asupra situaţiei lor financiare în relaţia cu noi. 

Soluţie: odată cu creşterea numărului de clienţi, a fost nevoie să trecem la un alt program de contabilitate, mai performant. Acesta are nevoie de o perioadă de tranziţie de câteva luni pentru stabilitatea datelor, după care problema soldului nu va mai exista. Din nou, AVE Bihor ascultă dorinţele clienţilor şi îşi ajustează oferta în conformitate cu ele.

3. Problemă: valoarea facturii este prea mare

Există clienţi care se confruntă cu nivel ridicat al preţului facturilor, în special în zona de condominii, adică în zona de blocuri. Din păcate, sunt persoane care nu vor să facă efortul de a arunca rezidualul la rezidual sau plasticele la plastic. Din acest motiv, deseori, în  pubelele de reciclabile, care nu ar fi taxate, se găsesc deşeuri reziduale, lucru ce duce la facturarea acelei pubele ca rezidual. Un alt factor care duce la cantitatea ridicată de deşeuri este accesul persoanelor neautorizate la ţarcuri. 

Soluţie: cetăţenii au  un instrument de control al facturii, prin care îi pot influenţa în mod direct valoarea. Colectarea separată corectă asigură reducerea facturii. În plus, în ţarc nu trebuie permis accesul persoanelor fără contract, care vor să se debaraseze de deşeuri fără să plătească pentru acest serviciu.

4. Problemă: nu ne parvin facturile de salubritate

În satele izolate, dar uneori chiar şi în localităţile mai mari, colegii noştri încasatori au probleme în a găsi anumite numere de casă. E vorba de un volum uriaş de muncă, de zeci de mii de facturi, iar uneori diseminarea lor poate fi o provocare.

Soluţie: plata online. Metodele de plată moderne sunt accesibile tuturor clienţilor noştri. Pentru detalii despre cum puteţi plăti online factura de salubritate, consultaţi site-ul nostru.

5. Problemă: mi se solicită user/parolă la plata online.

Clienţilor care doresc să-şi verifice singuri starea facturilor sau să facă plata online li se solicită user-ul şi parola aferentă contului. Fără acestea, operaţiunile online nu sunt posibile, iar unii clienţi fie le uită, fie tastează greşit.

Soluţie: aceste informaţii se regăsesc în contracte, unde apar atât user-ul cât şi parola. Dacă totuşi există persoane care nu au acces la contract, acestea sunt rugate să ia legătura cu noi la numărul unic 0359/ 40 48 48.

AVE Bihor

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!