Zilele astea a avut loc parastasul Autostrăzii Transilvania, organizat de firma UMB Spedition a domnului Dorin Umbrărescu. Omul a atenționat că, dacă guvernanții nu iau măsuri pentru compensarea creșterii prețurilor la materiale, va opri activitatea pe singurul tronson unde se lucrează cu adevărat în ritm susținut.

În plus, Autostrada mai este lovită și de factorul Beni Rus. După doi ani de bâlbâieli, contractul cu orădeanul nostru a fost reziliat, la mijloc e vorba și de ceva penalități, iar cum o nenorocire nu vine niciodată singură, s-ar putea ca blestemul să meargă mai departe. Asta pentru că firmele domnului Beni au mai câștigat un tronson, iar dacă afaceristul este în litigiu cu CNAIR-ul, s-ar putea ca și respectivul contract să fie reziliat.

La anunțul domnului Umbrărescu m-aș fi așteptat ca premierul nostru să-l cheme pe ministrul Transporturilor pentru a rezolva urgent problema. Din păcate, domnul Ciucă are un metabolism asemănător cu cel al stăpânului lui, domnul Klauss Iohannis, astfel că a rămas încremenit pe scaunul de premier.

Nu același lucru aș putea să-l spun că l-a făcut, însă, atunci când a ticluit cu partea coruptă a Justiției române mușamalizarea afacerii murdare cu lucrarea lui de doctorat plagiată, unde repede a fost introdus în câmpul tactic un judecător care să facă treaba murdară, pentru ca după aceea să iasă la pensie.

Dragii noștri guvernanți n-au timp de investiții, fiind prea ocupați să belească sistemul privat pentru a putea susține pensiile și salariile nesimțite ale privilegiaților regimului. Dar marea problemă a României în momentul de față nu este că cei aflați la putere ne sfidează, ci că societatea civilă a amorțit complet, în loc să-i ia de turul pantalonilor și să-i arunce peste bord ca-n Sri Lanka.

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!