Etajul II al palatului administrativ al Oradiei a fost golit de birourile celor circa 100 de funcţionari pentru a face loc lucrărilor de reabilitare a clădirii.
În alte clădiri
La începutul lunii martie, angajaţii Direcţiei Patrimoniu Imobiliar şi cei ai Direcţiei Tehnice s-au mutat, tot în zona centrală, în fostul sediu al societăţii Termoficare Oradea din strada Jean Calvin 5.
La rândul lor, funcţionarii Direcţiei Management Proiecte cu Finanţare Internaţională au fost relocaţi într-un fost spaţiu al ADLO din Piaţa Rahovei 1.
„Pentru orice solicitări, aceste direcţii pot fi contactate la următoarele numere de telefon: Direcţia Patrimoniu (actualmente în sediul din Jean Calvin 5) – 0359.468.010, Direcţia Tehnică (actualmente în sediul din Jean Calvin 5) – 0359.468.014, iar Direcţia Management Proiecte cu Finanţare Internaţională (actualmente în sediul din Piaţa Rahovei 1) – 0359.453.232", a anunţat miercuri Primăria Oradea printr-un comunicat de presă.
Pentru informaţii suplimentare, orădenii pot cere lămuriri la numerele de telefon anunţate sau direct de la noile sedii ale celor trei structuri ale municipalităţii.
„Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente şi vă mulţumim pentru înţelegere. Activitatea administrativă se desfăşoară în continuare conform programului obişnuit", a transmis Primăria Oradea.
Se reabilitează termic
După cum BIHOREANUL a mai scris, palatul administrativ al Oradiei a intrat în lucrările de reabilitare termică la jumătatea lunii februarie 2025.
Primele intervenţii s-au făcut în podul clădirii, după care muncitorii s-au mutat în birourile de la etajul II al clădirii. Muncitorii au început cu dezafectarea tencuielilor şi înlocuirea reţelelor electrice.
Reabilitarea palatului administrativ al Oradiei va cuprinde, printre altele, izolarea planşeului peste ultimul nivel şi peste subsol, precum şi refacerea instalaţiilor electrice, de iluminat, sanitare, de încălzire şi de răcire pentru a deveni eficiente energetic.
Investiţia, menită să scadă costurile cu energia și să reducă emisiile de carbon, cuprinde inclusiv montarea unor staţii de alimentare cu energie electrică pentru autovehicule.
Lucrările au fost atribuite pentru suma de 26,5 milioane lei, plus TVA, către fima Construcţii Bihor, care are ca subcontractanți firmele Acom Distribuţie, Ergocon, Netenerg Services şi Stingprot. Termenul contractual pentru execuţia lucrărilor este de 24 de luni.